МО початкових класів
Методичне
об’єднання вчителів початкових класів 
Інформація про обрану проблему
шкільного методоб’єднання
вчителів
початкових класів
Кам’янської ЗОШ І-ІІІ
ступенів
на 2010-2015 роки
Враховуючі основні напрямки відродження школи педагогічний колектив
працює над проблемою, яка розрахована на 5 років:
Вдосконалення навчально-виховного
процесу на основі технологій особистісно-орієнтованого навчання
На основі проблеми школи визначена проблема методоб’єднання вчителів початкових класів:
Шляхи, методи та прийоми
заохочення учнів до навчальної діяльності
Список
вчителів початкових класів
Кам’янської
ЗОШ І-ІІІ ступенів
(2011-2012)
№
|
Прізвище, імя,
по-батькові
|
Проблема, над якою працює вчитель
|
1
|
Веренько А.К.
|
Елементи розвивального навчання як засоби розвитку пізнавальної
діяльності та творчого потенціалу учнів початкових класів.
|
2
|
Осіпова Н.І.
|
Використання інтерактивних технологій в
навчально-виховному процесі учнів початкових класів.
|
3
|
Арсеній С.Г.
|
Роль традиційних та новітніх методів навчання,
їх взаємодія, вплив, значення на особистість учня зокрема та на колектив вцілому.
|
4
|
Задорожна К.Ф.
|
Активізація пізнавальних інтересів учнів
початкових класів в умовах забезпечення особистісно-орієнтованого навчання.
|
5
|
Нагірняк В.Н.
|
Інтерактивні методи як інноваційна діяльність
сучасного вчителя початкових класів.
|
6
|
Іванчак А.Д.
|
Підвищення ефективності та якості уроку, як
основної форми організації інноваційних технологій особистісно-орієнтованого
навчання.
|
7
|
Кухарчук Д.Г.
|
Удосконалення навчально-виховного процесу в
початковій школі шляхом диференціації та впровадження нових педагогічних
технологій.
|
8
|
Фостій Т.Г.
|
Організація самопідготовки як однієї з важливих
форм діяльності учнів у групі продовженого дня.
|
9
|
Семенова Н.С.
|
Організація творчих та інтелектуальних ігрових
занять у групі продовженого дня.
|
10
|
Цуркан Д.І.
|
Впровадження змісту ігрового навчання в
педагогічну практику.
|
План роботи
методоб’єднання
вчителів
початкових класів з проблеми
«Шляхи,
методи та прийоми заохочення учнів до навчальної діяльності»
Кам’янської
ЗОШ І-ІІІ ступенів
№
|
Тематика засідань
|
Дата проведення
|
1
|
Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів
|
29.08.11
|
2
|
Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно-оцінних умінь молодших
школярів
|
29.10.11
|
3
|
Розвиток учнів в умовах творчого навчання
|
08.12.11
|
4
|
Особливості співпраці вчителя початкових класів з родинами учнів
|
23.02.12
|
5
|
Діагностика як один із засобів подолання неуспішності молодших школярів.
|
17.05.12
|
|