Субота, 01 Квітня 2023, 06:44:34
Вітаю Вас Гість | RSS

Кам'янський ліцей

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 194
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

МО початкових класів

Методичне об’єднання вчителів початкових класів


Інформація про обрану проблему

шкільного методобєднання

вчителів початкових класів

Камянської ЗОШ І-ІІІ ступенів

на 2010-2015 роки

 

 

 

 

  Враховуючі основні напрямки відродження школи педагогічний колектив працює над проблемою, яка розрахована на 5 років:

 

 

 

Вдосконалення навчально-виховного процесу на основі технологій особистісно-орієнтованого навчання

 

 

   На основі проблеми школи визначена проблема методобєднання вчителів початкових класів:

 

 

Шляхи, методи та прийоми заохочення учнів до навчальної діяльності

 Список вчителів початкових класів

Кам’янської ЗОШ  І-ІІІ ступенів

(2011-2012)

Прізвище, імя,

по-батькові

Проблема, над якою працює вчитель

 1

Веренько А.К.

Елементи розвивального навчання як засоби розвитку пізнавальної діяльності та творчого потенціалу учнів початкових класів.

2

Осіпова Н.І.

Використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі учнів початкових класів.

3

Арсеній С.Г.

Роль традиційних та новітніх методів навчання, їх взаємодія, вплив, значення на особистість учня зокрема та на колектив  вцілому.

4

Задорожна К.Ф.

Активізація пізнавальних інтересів учнів початкових класів в умовах забезпечення особистісно-орієнтованого навчання.

5

Нагірняк В.Н.

Інтерактивні методи як інноваційна діяльність сучасного вчителя початкових класів.

6

Іванчак А.Д.

Підвищення ефективності та якості уроку, як основної форми організації інноваційних технологій особистісно-орієнтованого навчання.

7

Кухарчук Д.Г.

Удосконалення навчально-виховного процесу в початковій школі шляхом диференціації та впровадження нових педагогічних технологій.

8

Фостій Т.Г.

Організація самопідготовки як однієї з важливих форм діяльності учнів у групі продовженого дня.

9

Семенова Н.С.

Організація творчих та інтелектуальних ігрових занять у групі продовженого дня.

10

     Цуркан Д.І.

Впровадження змісту ігрового навчання в педагогічну практику.

 

План роботи методобєднання

вчителів початкових класів з проблеми

«Шляхи, методи та прийоми заохочення учнів до навчальної діяльності»

Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Тематика засідань

Дата проведення

1

Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів

29.08.11

2

Роль педагогічної оцінки у формуванні контрольно-оцінних умінь молодших школярів

29.10.11

3

Розвиток учнів в умовах творчого навчання

08.12.11

4

Особливості співпраці вчителя початкових класів з родинами учнів

23.02.12

5

Діагностика як один із засобів подолання неуспішності молодших школярів.

17.05.12









Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930