Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Педагогічна рада
ТЕМАТИТКА ПЕДАГОГІЧНИХ РАД на 2011-2012 н.р. Серпень 1. Про підсумки роботи школи за 2010-2011 навчальний рік та основні напрями організаційно-педагогічної, навчально-виховної, методичної роботи на 2011-2012 навчальний рік. 2. Затвердження плану роботи школи на 2011-2012 навчальний рік. 3. Про затвердження плану виховної роботи з школярами на 2011-2012 навчальний рік. 4. Про організацію індивідуального навчання учнів згідно рішення психолого-медико-педагогічної комісії та заключень ЛКК. 5. Про затвердження плану роботи шкільної бібліотеки. 6. Про затвердження внутрішнього розпорядку роботи школи на 2011-2012 навчальний рік. Жовтень 1. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на основі впровадження елементів інтерактивного навчання. 2. Сучасні педагогічні технології уроку української мови. Із досвіду роботи. Майстер-клас Грудень 1. Упровадження інноваційних технологій під час проведення уроків у початковій школі. 2. Про стан впровадження у вивчення предметів робочого навчального плану, комп’ютерних і мультимедійних технологій, електронних класних дошок, ресурсів під’єднання до системи Інтернету. Ділова гра Березень 1. Формування свідомої громадянської позиції на уроках історії та правознавства. Форми і методи роботи вчителя на уроці. 2. Класний керівник, сім’я і «важкий підліток»: ініціатива, проблеми, пошук. Профілактика правопорушень у класному колективі. Презентація Травень 1. Здійснення на уроках музики та образотворчого мистецтва особистісно зорієнтованого підходу до учнів. 2. Про результати навчальної діяльності учнів 1-4х,5-8х класів та перевід їх до наступних класів. 3. Про нагородження похвальними листами учнів 3-4х та 5-8х класів. 4. Про випуск зі школи і видачу свідоцтв про базову загальну середню освіту випускників 9х класів та видачу атестатів про загальну середню освіту учнів 11х класів. 5. Організація літнього відпочинку учнів школи |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||