Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
школа вищой педагогічної майстерностіШкола вищої педагогічної майстерності « Сучасний урок» План роботи на
2012-2013 н.р.
Керівник школи вищої педагогічної майстерності : Васкул Л.В. Школа вищої педагогічної майстерності Педагогічна
майстерність - це високе мистецтво
навчання і виховання, що
постійно удосконалюється,
доступне кожному педагогу, в основі
якого лежать професійні знання,
уміння і здібності. А.С. Макаренко Планування роботи школи вищої
педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань
педагогіки і методики організації навчально-виховного та навчально-виробничого
процесів. Мета: вивчення та
ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання;
впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних
прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду,
сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання. Стратегії та принципи роботи школи вищої
педагогічної майстерності: • організація
безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної
компетентності педагогів, підготовка їх до атестації; • проведення
методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів,
вивчення, узагальнення і поширення ППД; • інформаційне
забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології; • залучення
вчителів до науково-дослідницької роботи; • проведення
інформаційно-пошукової роботи; • організація
роботи з обдарованими дітьми; • аналіз стану
викладання предметів. Основні заходи та форми роботи школи вищої педагогічної майстерності • Доповіді,
усні журнали • Практичні
рекомендації • Пам'ятка
викладачу • Анкетування • Круглі столи,
диспути,дискусії, методичні консиліуми • Майстер класи Основні напрямки та цілі роботи • методичне
забезпечення інноваційної діяльності; • підвищення
рівня педагогічної майстерності; • впровадження
Державних стандартів; •
індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих
технологій; • поглиблення
практичної га творчої співпраці педагога та учня. Заняття 1 «Науково – педагогічна діяльність педагогів нашої школи» І. Задорожна К.Ф.: Науково методична
робота в нашій школі - це : відкрита, цілісна, динамічна, соціально – педагогічна
система Мета функціонування якої полягає в : а) сприянні безперервному розвиткові творчої особистості педагога, б) підвищенню творчого потенціалу всього педагогічного колектив у; в) оволодінні педагогами сучасними технологіями навчання та виховання ; г) свідомій участі вчителів в інтенсивній інноваційній діяльності Рекомендації
: Умовами функціонування науково – методичної роботи мають бути: а)поглиблення фахових науково теоретичних і методичних знань; б)підвищення професійно – педагогічної майстерності, рівня загальної
культури й освіченості педагогів; в)вивчення й упровадження в педагогічну практику досягнень педагогічної
науки й передового педагогічного досвіду; г) розвиток творчої ініціативи педагогів. Значення: Забезпечує в школі високий рівень професіоналізму (Форма проведення: ділова гра) Гідора М.І.: Ідея неперервного підвищення педагогічної
компетентності педагога вимагає пошуку нових підходів до підвищення науково –
методичного рівня діяльності педагогічних кадрів. Актуальною є проблема : а) підготовки вчителів із високим рівнем професіоналізму; б) інтелектуальним потенціалом світового рівня; в) інноваційним творчим стилем науково – педагогічного мислення. В процесі внутрішньо шкільної
науково – методичної роботи широко використовуються різноманітні традиційні , а
також нові форми навчально – методичної
діяльності вчителів. ІІ.Обмін досвіду роботи : (Форма проведення «аукціон ідей») Кожний вчитель нашої школи в навчально – методичній діяльності надає
переваги: Кучережко Ф.С.: - практичним
заняттям,семінарам практикумам, моделюванню уроків та окремих етапів уроків, відкритим урокам і взаємовідвідуванню, педконсиліумах. Савчук Д.Г.: - декадам педагогічної
творчості, взаємовідвідуванню уроків, диспутам , консультаціям. Адамович Е.І.: - доповідям і практичним
заняттям, відкритим урокам , моделюванню передового педагогічного досвіду,
проекту через ділову гру, відкритим урокам. Юрійчук Я.К.: - упровадженню інноваційних технологій ,
круглим столам , практичним заняттям,відкритим урокам. Мірвальд С.Й.: - огляд літератури і
першоджерел, обговорення книг, бесіди, обмін досвідом роботи ,ділові ігри,
тренінги, лекції консультації. Рекомендації: Наукову методичну діяльність вчителів школи слід розглядати як
цілеспрямований процес передачі та засвоєння знань умінь, навичок і способів
пізнавальної діяльності вчителя. До них належить: ·
ділові ігри, ·
лекції – консультації, ·
бесіди, ·
доповіді, ·
практичні заняття, ·
відкриті уроки, ·
взаємовідвідуванню уроків, ·
огляд літератури й обговорення книг. Участь вчителів у підготовці та проведенні: ·
педагогічних читань, ·
науково – практичних конференцій , ·
шкільних й проблемних семінарах , ·
творчих групах ІІІ.
Практичне заняття: Опрацювання наукової та методичної літератури з
питання впровадження інтерактивного навчання. (форма проведення: робота в малих
групах) |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||