Субота, 01 Квітня 2023, 06:39:32
Вітаю Вас Гість | RSS

Кам'янський ліцей

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 194
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

школа вищой педагогічної майстерності

Школа вищої педагогічної майстерності 

« Сучасний урок»

План роботи на 2012-2013 н.р.

 

 

Зміст    роботи

Форма проведення

Дата проведен

ІІ четвер

місяця

Відповід.

1.

Науково -  методична діяльність педагогів нашої школи.

Практичне заняття: «Опрацювання наукової та методичної літератури з питання впровадження інтерактивного навчання»

Ділова гра

 «Аукціон ідей»

Робота в малих групах

вересень

Васкул Л.В.

2.

Вільне самовиявлення вчителя

 

Методичний  ринг « Сучасні педагогічні технології»

Круглий стіл

 «Мікрофон «

грудень

Васкул Л.В.

3.

Психолого- педагогічний аспект форм навчання..

Діяльність вчителя на сучасному уроці – практичне заняття

Інтерактивна технологія

 «Карусель «

лютий

Васкул Л.В.

4.

Шляхи підвищення ефективності уроку.

Науково-практична конференція

 

травень

Васкул Л.В.

                                                                                  

                                                         Керівник школи вищої

                                                         педагогічної  майстерності : 

                                                         Васкул Л.В.                   


Школа вищої педагогічної майстерності

Педагогічна майстерність - це

високе мистецтво навчання і

виховання, що постійно

удосконалюється, доступне кожному

педагогу, в основі якого лежать

професійні знання, уміння і здібності.

А.С. Макаренко

 

Планування роботи школи вищої педагогічної майстерності здійснюється на основі діагностування актуальних питань педагогіки і методики організації навчально-виховного та навчально-виробничого процесів.

 

Мета: вивчення та ознайомлення з сучасними інноваційними технологіями навчання і виховання; впровадження в навчально-виховний процес ефективних методик та методичних прийомів; вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, сучасних виробничих та педагогічних технологій навчання та виховання.

 

Стратегії та принципи роботи школи вищої  педагогічної майстерності:

•     організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;

•     проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;

•     інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;

•     залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;

•     проведення інформаційно-пошукової роботи;

•     організація роботи з обдарованими дітьми;

•     аналіз стану викладання предметів.

Основні заходи та форми роботи школи  вищої педагогічної майстерності

•     Доповіді, усні журнали

•     Практичні рекомендації

•     Пам'ятка викладачу

•     Анкетування

•     Круглі столи, диспути,дискусії, методичні консиліуми

•     Майстер класи

Основні напрямки та цілі роботи

•     методичне забезпечення інноваційної діяльності;

•     підвищення рівня педагогічної майстерності;

•     впровадження Державних стандартів;

•     індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;

•     поглиблення практичної га творчої співпраці педагога та учня.

 

Заняття 1

«Науково – педагогічна діяльність педагогів нашої школи»

 

І.  Задорожна К.Ф.: Науково методична робота в нашій школі -  це :

відкрита, цілісна, динамічна, соціально – педагогічна система

 

Мета функціонування якої полягає в :

 

а) сприянні безперервному розвиткові творчої особистості педагога,

 

б) підвищенню творчого потенціалу всього педагогічного колектив у;

 

в) оволодінні педагогами сучасними технологіями навчання та виховання ;

 

г) свідомій участі вчителів в інтенсивній інноваційній діяльності

 

Рекомендації :

 

Умовами функціонування науково – методичної роботи мають бути:

 

а)поглиблення фахових науково теоретичних і методичних знань;

 

б)підвищення професійно – педагогічної майстерності, рівня загальної культури й освіченості педагогів;

 

в)вивчення й упровадження в педагогічну практику досягнень педагогічної науки й передового педагогічного досвіду;

 

г) розвиток творчої ініціативи педагогів.

 

Значення:

Забезпечує в школі високий рівень професіоналізму

(Форма проведення: ділова гра)

 

Гідора М.І.:  Ідея неперервного підвищення педагогічної компетентності педагога вимагає пошуку нових підходів до підвищення науково – методичного рівня діяльності педагогічних кадрів.

Актуальною є проблема :

а) підготовки вчителів із високим рівнем професіоналізму;

 

б) інтелектуальним потенціалом світового рівня;

 

в) інноваційним творчим стилем науково – педагогічного мислення.

 

В процесі  внутрішньо шкільної науково – методичної роботи широко використовуються різноманітні традиційні , а також нові форми навчально  – методичної діяльності вчителів.

 

ІІ.Обмін досвіду роботи :

(Форма проведення «аукціон ідей»)

Кожний вчитель нашої школи в навчально – методичній діяльності надає переваги:

Кучережко Ф.С.: - практичним заняттям,семінарам практикумам,

моделюванню уроків та окремих етапів уроків,

відкритим урокам і взаємовідвідуванню,

педконсиліумах.

 

Савчук Д.Г.: - декадам педагогічної творчості, взаємовідвідуванню уроків, диспутам , консультаціям.

 

Адамович Е.І.: - доповідям і практичним заняттям, відкритим урокам , моделюванню передового педагогічного досвіду, проекту через ділову гру, відкритим урокам.

 

Юрійчук Я.К.: -  упровадженню інноваційних технологій , круглим столам , практичним заняттям,відкритим урокам.

 

Мірвальд С.Й.: - огляд літератури і першоджерел, обговорення книг, бесіди, обмін досвідом роботи ,ділові ігри, тренінги, лекції консультації.

 

Рекомендації:

Наукову методичну діяльність вчителів школи слід розглядати як цілеспрямований процес передачі та засвоєння знань умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності вчителя.

 До них належить:

·        ділові ігри,

·        лекції – консультації,

·        бесіди,

·        доповіді,

·        практичні заняття,

·        відкриті уроки,

·        взаємовідвідуванню уроків,

·        огляд літератури й обговорення книг.

 

 

Участь вчителів у підготовці та проведенні:

·        педагогічних читань,

·        науково – практичних конференцій ,

·        шкільних й проблемних семінарах ,

·        творчих групах

ІІІ. Практичне заняття:

Опрацювання наукової та методичної літератури з питання впровадження інтерактивного навчання. (форма проведення: робота в малих групах)


Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2023  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930