Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Теоретичний семінар![]() Тематика питань до теоретичного семінару на
2011-2012н.р. 1.Теоретичні та методологічні
аспекти особистісно-орієнтованого навчання. 1.1. Гуманістична і психологічна спрямованість особистісно-орієнтованих
технологій. 1.2.Теоретичні та методичні аспекти особистісно-орієнтованого підходу у
фізичному вихованні дітей. 1.3. Індивідуальний підхід при особистісно-орієнтованому навчанні. 1.4. Диференціація, як необхідна умова особистісно-орієнтованого навчання.
Вересень
2. Реалізація
особистісно-орієнтованого навчання, як один із засобів розвитку творчої
особистості учня. 2.1. Роль вчителя в практичній реалізації особистісно-орієнтованої системи. 2.2. Урок у системі особистісно-орієнтованого навчання. 2.3. Розвиток пізнавальної активності засобами особистісно-орієнтованого
навчання.
Грудень 3.Технології
особистісно-орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової
школи. 3.1. Розвиток учня при індивідуальному і диференційованому навчанні від
нижчих до вищих ступенів. 3.2. Особистісно-зорієнтований підхід у навчанні і вихованні молодших
школярів. 3.3.Методологічні особливості особистісно-орієнтованого навчання молодших
школярів.
Березень 4. Реалізація
особистісно-орієнтованого навчання через впровадження інтерактивних технологій. 4.1. Принцип свідомості і активності, як основа особистісно-орієнтованого
навчання. 4.2. Теоретичні засади особистісно-орієнтованого навчання. 4.3. Технологія проведення особистісно-орієнтованого уроку. 4.4. Інтерактивні технології в особистісно-орієнтованому навчанні.
Травень |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||